Rhapsody

...There's only home behind you

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

دلم میخواد دوباره بنویسم. دوست داشتم که جای دیگه داشتم برای نوشتن. یه جای آماده با قدمت همینجا. با زیبایی همینجا. میخواستم دوباره نوشتن توی کانالم رو از سر بگیرم. ولی گوشیم افتاد و شکست و باید یه جوری درستش کنم کعه به عکس هام و تلگرامم دسترسی داشته باشم. اصلا کسی اینجا هست؟!

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۵)

بله دوستم

من هستم

پاسخ:
Salam Nabat!!!!!!
khoshhalm:)

خوبی بیان فکر کنم همینه که اگه کسی برگرده متوجه می‌شی :)

پاسخ:
Daghighan! 
Bargashtam didam setare ha roshan hastan hanooz!
:)

به

خوش اومدی

من هستم

پاسخ:
salam salam mersi:)
khoobe ke hasti hanooz:)

کسی

     صدای

          من

               رو

                    میشــ

                         نوه؟

پاسخ:
bale bale mishnavam:)

اره من هستم

پاسخ:
mersi:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">