Rhapsody

ای روشنی چشمان من، رویای من دیدار توست.

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۱۱ ق.ظ

برای تولدم و سالی که گذشت:

زندگی یهو عجیب شد. برای من. برای همه. هر وقت کمی به خودم می‌اومدم، عادت میکردم، و سعی میکردم راه گمشده رو پیدا کنم، دوباره یه اتفاق جدید می‌افتاد. دوباره یه مریضی دیگه، مرگ دیگه، ناراحتی دیگه، تنهایی دیگه. نمی‌شه که ته همه قصه‌ها گل و بلبل باشه و به خوبی و خوشی زندگی کردن! پیش میاد که شب بمونه. برای زمان زیاد. گاهی پیش میاد که تو داری زندگیت رو می‌کنی، راهت رو می‌ری اما از ناکجاآباد یه تریلی سنگ می‌ریزه جلوی پات. تا بیای سنگ‌ها رو دونه دونه برداری، تریلی دیگه بار خودش رو خالی کرده رو سنگ‌های قبلی. این سال از زندگیم خوب نبود. بهترینم نبودم. اگه یه کم جرئت نشون بدم میتونم بگم بدترین سال تمام زندگیم بود. راستش رو بخواید باید بگم می‌ترسم. همه‌ی وجودم غرق ابهامه و نمی‌دونم چی پیش میاد. و نوشتن از این ترسه واقعی‌ترش می‌کنه. 
ففط برای یک چیز شوق دارم. که نمی‌دونم به دستش میارم یا نه. که همه‌ی این مدت، حتی اون زمانی که نفسم بالا نمی‌اومد از نفس‌تنگی کرونا، مثل یه چیز باارزشِ پنهانی برای خودم نگهش داشته بودم و سعی می‌کردم تو مسیرش باشم. نمی‌دونم رخ می‌ده یا نه. دعا می‌کنم که بشه. دعا می‌کنم که بشه...
اگه نشد چی؟ 
خیلی دوست دارم که بشه. اگه نشد اینم یه تریلی سنگ دیگه! فوقش به این نتیجه می‌رسیم که راه رو عوض کنیم... خدا رو چه دیدی، شاید اون طرف خوش‌‌مسیرتر بود.

پ.ن: دعا می‌کنید که بشه؟

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۴)

  • دامنِ گلدار
  • روزهای خوبی در پیش باشه برایت انشالا :)

    متاسفم که گذشته سخت بود

    پاسخ:
    امیدوارم امیدوارم!!:)

    گر چه دیگه برای تبریک گفتن تولدتون دیره، تولدتون مبارک
    سال نو هم مبارک باشه
    امیدوارم سال خوبی باشه براتون

    پاسخ:
    مرسی:) 
    شنیدن تبریک تولد همیشه خوبه! ممنونم بابت تبریک سال نو هم و امیدوارم برای شما هم سال خیلی خوبی باشه!

    امیدوارم این سال و سال های پیش رو خوبی بیاد و بمونه، و امیدوارم تلخی هرچی گذشته از یادتون بره:)

    پاسخ:
    همین الان از چک کردن وبلاگ شما اومدم توی پنل وبلاگم و دیدم شما کامنت گذاشتین⁦^_^⁩ حس خیلی خوبی بود!!
    ممنونم ایشالا که سال خوبی باشه و منم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید:)

    "وبلاگ خوب"

     

    پاسخ:
    ممنون؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">