Rhapsody

(: New Me

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ق.ظ

چند وقتیه که دلم می‌خواد جای جدیدی رو تجربه کنم برای نوشتن. دوازده سالی هست که می‌نویسم و توی این دوازده سال وقت‌هایی هم بوده که نوشتن رو کنار گذاشتم. اما همیشه، مثل یک نیروی نامرئی یا اکسیژن برای نفس کشیدن، برگشتم بهش. برای نوشتن جای جدیدی احتیاج دارم. در واقع برای نوشتن بعضی چیزها فرمت جدیدی رو می‌خوام امتحان کنم. امید دارم که خونه‌ی جدیدی بشه برام، جایی بشه برای بهتر شدن و بیشتر بودن. لینکش رو می‌ذارم این پایین و امیدوارم که عضوش بشید:)  

خانه‌ی جدید

+ هنوز چیزی توش نگفتم ولی:))

++ لینک اصلاح شد:-|

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۴)

به‌به

به سلامتی. منزل نو مبارکی باید آورد براتون تلگرام؟ :))))

 

 

پاسخ:
:)))))) 
من به یه بسته استیکر راضیم⁦^_^⁩⁦

منظورم روم‌های خصوصی بود :))

اشتباه لپی بود استفاده از تورنت

 

اره والا خواهر

پاسخ:
آااا! برام جالب بود رفتم یه کم خوندم ببینم چیه! مثل اینکه باید دعوت نامه بگیری و اینا!
من ته استفاده‌ام دانلود ارباب حلقه ها بوده ازش:)) 
امیدوارم که گیر بیاریشون!! 

لینک خونه جدیده کار نکرد برام:(

پاسخ:
من نمی دونم چرا یهو اونور جواب دادم!!!!!
اومدم وبلاگت و داشتم میخوندم که دیگه همونجا گذاشتم جواب رو:-|
=)

مهم پیام بود که منتقل شدD:

قدمت به چشم، خیلی هم خوب کاری کردی:)

پاسخ:
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">