Rhapsody

...Knowing, yearning

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱ ب.ظ

سال گذشته جایی بودم که پیارسال دلم می‌خواست باشم. امسال جایی هستم که پارسال می‌خواستم. الان دلم می‌خواد جای دیگری باشم و طور دیگری. آدمیزاد هیچ وقت جایی رو که هست خوش نداره. 

 

+ دومین باری که شازده کوچولو رو خوندم، نشسته بودم زیر پل خواجو. با زاینده‌رود پر از آب. اپلیکیشنی وجود داشت برای گوشی‌های سیمبیان اون موقع، که می‌شد شازده کوچولو رو همیشه و هر جا همراه داشته باشی. داشت اپلیکیشن رو بهم نشون می‌داد و داشتم برنامه‌ریزی می‌کردم گوشی اس‌پونصد رو که خریدم، اولین کاری که انجام بدم این باشه که شازده کوچولو روش نصب کنم. شازده کوچولو توی پوستم و خونم رخنه کرده. لحن صحبت کردنم، نحوه‌ی چیدن کلماتم و مکث کردن‌هام همه متاثر از شازده کوچولو هستن و صدای احمد شاملو.

پست‌هایی که می‌نویسم و از شازده کوچولو توشون نقل‌قول می‌کنم برام یه جوری هستن. احساس می‌کنم تا سرحد مرگ همه‌چیز شازده کوچولو لوث شده و من دیگه راحت نیستم با نقل‌قول آوردن ازش. نمی‌دونم چرا این‌ها رو اینجا نوشتم. گمونم می‌خواستم روشن‌گری کنم راجع به شدت یکی‌شدنم با شازده کوچولو...

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

Dreaming Out Loud

Invisible city

Nocturnal

نظرات  (۳)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • انیمیشن شازده کوچولو رو دیدی؟ ^_^ جدید نیست (برا ۲۰۱۵ ئه) ولی من تازه دیدمش، خیلی لطیف بود :)

    پاسخ:
    نه همه اش یه سری تیکه های پراکنده دیدم ازش رو! بهش می اومد که جالب باشه:) 
    ولی نظرت رو که خوندم به ذهنم رسید که برم بگردم کتاب صوتیش رو به فرانسوی پیدا کنم و همین طوری گوش کنم بهش با اینکه فرانسه نمی دونم=)

    زیر پل خواجو فقط باید زد زیر اواز

    میتونی با لحن شازده کوچولو اواز بخونی؟

    پاسخ:
    عه! الان یادم اومد که تو اصفهان هستی⁦^____^⁩
    آقا! شازده کوچولو که اواز نمی خوند بنابراین گمون نکنم:))) 
    ولی خیلی وقت گذشته از زمانی که اصفهان بودم! واقعا دوست دارم برم دوباره و زیر پل خواجو باشم‌. زیر اواز هم می زنم:دی

    من به شخصه دوان دوان میام که بشنوم اون اوازو

    پاسخ:
    بیا بیا؛)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">