Rhapsody

...The world as I remember

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

آخرین تصویر‌هایی که از دنیای "نرمال" به خاطرم مونده، تصویر سفر روز تولدمه، رفتن به باشگاهه بعد از یک ماه آسیب‌دیدگی پام، رفتن خونه‌ی دوستمه، بیرون غذا خوردنه، رفتن به آموزشگاهه ودر انتها یه سر دانشگاه رفتن که از همون روز و زدن ماسک توی مترو همه‌چیز تغییر کرد.

آخرین تصویر‌های شما از دنیای "نرمال" قبل از کرونا چیه؟

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

Nocturnal

This Covid thing!

نظرات  (۳)

  • الهه آبان
  • آخرین تصویرم یه حسینیه‌ی شلوغ پر از دانشجو تو مشهده که یه تعدادی‌شون تازه از پای صندوق رای تو حرم برگشتن و کم‌کم خبر مردن دو نفر تو قم بهشون می‌رسه و در حالی که تو گروه‌های کوچیک دارن با هم حرف می‌زنن، وسایل‌شون رو برای برگشتن به تهران جمع می‌کنن.

    پاسخ:
    وای خدای من! دلم خیلی تنگ می‌شه برای مشهد اینطوریِ دانشجویی. 
    واقعا صحنه‌ایه که توی ذهن می‌مونه برای همیشه...

    مورد پررنگ توی ذهنم که نماد دنیای قبل کروناست،سوز و سرمای منتظر اتوبوس موندن توی صبحه..

    پاسخ:
    امسال که اصلا متوجه نشدیم چه طور فصل‌ها تغییر کردن! یهو از زمستون سرد پریدیم توی تابستون گرم!

    منم تازه شروع کرده بودم برم باشگاه :)) یک بار عزمم رو جزم کردم که کائنات این‌طوری پاسخ داد :))

    و این که استاد متابولیسممون، یک فردی خیلی پیر بود که خیلی چرت می‌گفت واقعا سر کلاس، و من هی فکر می‌کردم من واقعا نمی‌تونم چنین چیزی رو برای پنج ماه تحمل کنم.

    و این که لحظه‌شماری می‌کردم که دوباره هوای تهران توی بهار رو ببینم و کلی جا از تهران رو ببینم. که قسمت نشد دیگه.

    خیلی هم دوست داشتم موزه‌ی نگارستان رو دوباره ببینم. پارسال دیده بودم، ولی به قدری قشنگ بود که دوست داشتم دوباره ببینمش.

    پاسخ:
    بیشتر از همه چیز دلم برای باشگاه تنگ می شه! چون احتمالا به این زودی ها نمیشه رفت باشگاه سرپوشیده:((
    من که درس ندارم این ترم دیگه، ولی خب درک می کنم چه حسی داره استادی که نمی تونی تحمل کنی صداش و بیانش رو!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">