Rhapsody

امروز...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ب.ظ

تمایل عجیبی دارم به دیدن پدیده‌های نجومی که می‌دونم اگر از دستشون بدم، باید مدت زیادی رو (به شرط زنده بودن) صبر کنم تا بتونم دوباره اون‌ها رو تماشا کنم. شگفت انگیز‌ترین و جادویی‌ترین چیز توی تمام پدیده‌های نجومی برام اینه که پدیده‌ای رو دارم تماشا می‌کنم که هیچ زمان دیگه‌ای تکرار نخواهد شد. خورشیدگرفتگی امسال یکی از خاص‌ترین تجربه‌های عمرم بود. چیزی که احتمالا سالیان دیگه تعریف می‌کنم ازش با تمام پروتکل‌های بهداشتی‌ای که باید رعایت می‌شد...

نظرات  (۳)

چه عکس خوبی شده. با چی گرفتی؟ چیزی جلوی لنز گرفتی؟

پاسخ:
از توی دوربین دو چشمی گرفتم من! برای تجربه های بعدی باید مثلا فیلتر عینک های خورشید گرفتگی یا شیشه جوشکاری رو بگیری جلوی لنز گوشی. 

تجربه ای در این زمینه ندارم اما به گمونم آدم هایی که چشم شون به اون بیکران ابدی باز می شه، دیگه دنیا و تمام مشکلاتش پیش نظرشون کوچیک و موقته! اون بالاها اونقدر شگفت انگیزه که آدم می تونه توش غرق بشه.

پاسخ:
دقیقا شب هایی که آدم می ره رصد از همه چیز جدا می شه تا صبح. ولی حیف که بعد یه مدت بر می گرده آدم به تنظیمات کارخانه و باز نگرانی ها شروع می شه...
  • مهدی ­­­­
  • چه عکس خوبی شده

    پاسخ:
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">