Rhapsody

...I'm Everything

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵ ق.ظ

احتیاج دارم اینو بذارم اینجا. که یادم بندازه wishes come true. که یادم بندازه مهم نیست که نوانس ها جاهایی از دستم در رفته و یه میزان رو دوبار تکرار کردم. اینو می ذارم اینجا که یادم بندازه روزی یه ربع وقت گذاشتن بعد از یه هفته میشه دو دقیقه ی تکرار نشدنی. می ذارمش اینجا که یادم بمونه از ته ته ته ته قلبم که ذوق کنم واسه چیزی و از زیباییش راه نفسم تنگ بشه، می رسم بهش. 

نظرات  (۸)

چقدررر قشنگ

پاسخ:
=)

خیلییییبی زیبااااااااا😍😍😍😍

پاسخ:
گوشات خوشگل میشنون:))

خیلییی قشنگ بووود😢

پاسخ:
مرسی^__^

دست مریزاد :) خیلی لذت بردم؛ هم از موسیقی و هم از اینکه یک بار دیگه ممارست تو برداشتن قدمای کوتاه نتیجه‌ی والایی داده. 

پاسخ:
خوشحالم که اینطور بوده:)

وای چقدر قشنگه! :))))

پاسخ:
ممنون:)
دست آهنگسازش هم دردنکنه:)

عالی بود! :)

پاسخ:
 عه!!!!!! سلام موژان^_^
بدون اشکال که نیست، ورژن های بهتر هم داشتم بعد از این ولی این اولین باری بود که تونستم درش بیارم و خیلی خوشحال شدم بابتش:))

ساعت حدودا ده و نیم شبه. به محض اینکه موزیکت رو پلی کردم، بارون گرفت. صداهاشون تو هم پیچید و خیلی حس خوبی داشت.

پاسخ:
خوشحالم که باعث شدم حس خوبی پیدا کنی=)

🎧 Track: Butterfly's Repose 
👤 Artist: Zabawa 

 

پاسخ:
گوش دادم بهش خیلی قشنگ بود! ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">