Rhapsody

...Never gone

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

Day 2: write something that someone told you about yourself that you never forgot. 

پنج ساله بودم. نشسته بودم پشت یکی از میزای رنگارنگ مهدکودک. کلاس ما رو به حیاط بود. خورشید مستقیم داخل می‌تابید. کلاس توی خاطرم روشن شده بود از نور خورشید و رنگ‌های میز‌ها و کاغذ‌رنگی‌ها و مقواهای چسبیده به دیوار زنده شده بودن. باید تنه‌ی یه درخت رو رنگ می‌کردم. با مدادرنگی. نمی‌دونم چرا تنه‌ی درخت به نظرم اون‌قدر بزرگ می‌اومد. انگشت وسطم از شدت فشار مداد روش درد گرفته بود. مداد رو گذاشتم کنار و تکیه دادم به صندلی. اخم کردم و گفتم نمی‌خوام دیگه رنگ بزنم. "آزیتا جون" با اون مانتوی کرم‌رنگ و بلند و اِپُل‌دار آخرای دهه هفتاد، خم شد روی میزم و بهم گفت: تو دختر خیلی قوی‌ای هستی. 

من دختر خیلی قوی‌ای هستم.

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Nocturnal

Snapshots

Thirty.

نظرات  (۲)

  • فیلو سوفیا
  • سلام 🤗

    منم مینویسم تو وبلاگم درباره جواب سوالات...ایده ای برای نوشتن ندارم ولی این روشت خیلی جذابه😍

    پاسخ:
    چه خوب:)
    دست شهرزاد دردنکنه بابت ایده اش^_^

    دارم فک می‌کنم اون زمان چقد حرف مربیامون راحت می‌تونست تاثیر بلند مدت بذاره رومون و یادمون بمونه.

    می‌دونی من چی یادم مونده؟ من می‌تونستم بخونم از زمان پیش دبستانی. یه بار یه رضایت‌نامه بهمون داده بودن و انگار من داشتم برا دوستی کسی می‌خوندم و مربی‌مون دید. گفت بیا اینجا ببینم، بخون برام. خوندم تا رسیدم به کلمه‌ی مورخه که نمی‌دونستم چطور تلفظ می‌شه. ساکت موندم. گفت برو بشین. یادم نیست چیز دیگه‌ای گفت بعدش یا نه، ولی تو رفتارش چیز تشویق آمیزی نبود. بیشتر این بود که بیخود می‌کنی قبل مدرسه رفتن بلدی بخونی :/

    یه چیز تحقیرآمیز دیگه هم از معاون پیش دبستانیم یادمه که دیگه تعریف نمی‌کنم :/

    پاسخ:
    می دونی الان از اون زمان 18 19 سال گذشته و من هنوز حرف آزیتا جون یادم مونده! این یکی از حرف هاییه که مربی ها و معلم و ها و کلا کادر آموزشی بهم زدن و من یادم مونده. و خب هرچی فکر می کنم می بینم بیشتر صحبت های منفی به خاطرم مونده تا صحبت های مثبت!
    دارم فکر می کنم که چه قدر مربیت حسود بوده:-/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">