Rhapsody

Stillness of the mind

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ق.ظ

جالبه! یه حسی بهم می گفت امروز قراره بالاخره اینجا پست بذارم! تاریخ آخرین نوشته ام رو نگاه کردم و دیدم که دقیقا 4 ماه گذشته از اون روز. 

یه چیزی بهم بگین لطفا. کتابی، موسیقی ای، فیلم یا سریالی،نقاشی ای هرچیزی که فکر می کنید زیباست برام بفرستید لطفا. نیاز دارم به چیزای تازه:)

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Nocturnal

نظرات  (۷)

  • مــاهان (ف.چ)
  • ۲۶۶۶، از بولانیو

    پاسخ:
    خلاصه داستانش که خیلی جذاب بود! ممنونم:)

    عه اسم وبلاگ شده راپسودی :)

    خوش برگشتی :)

    پاسخ:
    آره عوض شده! ولی نمی دونم همین می مونه در آینده نزدیک یا نه! اگه بمونه که باید یه پست معرفی دوباره بنویسم. 
    مرسی^_^

    angry birds :/

    پاسخ:
    بله:-|

    یکی از علایق من پیشنهاد دادنه 😂؛ 

    از سینما Calvary

    از کتاب‌ها «غول مدفون»

    از موسیقی، خواننده‌هایی هستن هم سبک Glen Hansard که آلبوم تازه دادن، از جمله Caamp ( خصوصا ترک‌های Feels Like Home و‌ By and By و So Long,Honey ) و Dermot Kennedy ( که سبکش یکم متمایل به پاپه ولی صداش محشره ) که شنیدنشونو پیشنهاد میکنم

     

    پاسخ:
    چه علاقه ی خوبی=)
    ممنون بابت پیشنهاد ها! Hansard رو دوست دارم حتما آهنگایی که پیشنهاد دادین رو میگیرم فردا.
    خیلی ممنون. هر وقت خواستید پیشنهاد بدید لطفا. یه تیر با دو نشون حساب میشه:).

    و شما را راهنمایی می کنیم به Mystery of love از sufjan stevens :))

    + شایدم قبلا شنیده باشی..من خودم تازه پیداش کرده ام

    پاسخ:
    اسمش رو شنیدم ولی خودش رو نه!

    اخیرا The Truman Show رو تماشا کردم و پیشنهاد میکنم ببینی. اگه هم دیدی، بهم بگو نظرت چی بوده راجع بهش :]

    پاسخ:
    دیدمش حدودا پارسال اینطورا. خیلی دوسش داشتم. باعث شد دوباره عاشق جیم کری بشم:)

    در این روزهای عدم وجود اینترنت وقتی که پست رو خوندم میخواستم به پیشنهاد دادن فکر کنم که فهمیدم من اونقدر کتاب‌ و فیلم جالب نخوندم و ندیدم که بخوام معرفی کنم یا حتی موسیقی شناس خوبی هم نیستم که بند خفن اما کشف نشده‌ای رو پیدا کرده باشم و معرفی کنم!!! فکر میکنم وجود اینترنت باعث شده نفهمم چه اتفاقی داره میوفته و سرگرمش شدم!

    بهرحال شیش هفت روز پیش که البوم اخر کولد پلی لیک شد اون آهنگ بنی آدم رو شنیدم خیلی حس باحالی بود یه بند خارجی به این معروفی از زبان سرزمین ما توی آهنگشون استفاده کردند! دو سه روز دیگه البوم به صورت رسمی میاد بیرون امیدوارم وضعیت نت درست باشه و حتما گوش بده 

    پاسخ:
    کلد پلی از اون بنداییه که خیلی برام قدیمیه و دوست داشتنی. وقتی شنیدم آلبوم جدیدشون تو راهه ذوق کردم! مرسی دوباره یادم انداختی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">