Rhapsody

Hell or High water

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۳ ب.ظ
اینجا رو که می ساختم می خواستم هر جور که شده به جایی برسم که الان هستم و به جرئت می تونم بگم از همون روز اول ساخته شدن اینجا تا همین الان همه اش در حال تکاپو بودم. اما حالا وقت تغییره. اسم اینجا رو باید عوض کنم و قالبش رو. باید نسبیت رو واردش کنم و طیف باشم نه صفر و یک.
  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Invisible city

نظرات  (۲)

نسبیت ینی چه جوری؟
پاسخ:
نسبیت یعنی همین hell or high water نبودن. یعنی نگفتن اینکه یا این یا هیچی!
چرا اسمشو عوض کردی؟
پاسخ:
اسمش که ار اول همین بوده. از الان به بعد احتیاج دارم یه اسم دیگه داشته باشه وبلاگم. یه چیز با شکوه تر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">