Rhapsody

...Let the sky fall

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ


داییم اومده بود خونه مون. شیر کاکائو خریده بود و بستنی لیتری. حدس می زنم سه شنبه بود آخه داشت جومونگ و مرگ تدریجی یک رویا رو نشون می داد. فلشش رو بهم داد. نشستم پشت کامپیوتر و فلش رو باز کردم به اندازه ی دو هفته مون توش فیلم بود و موسیقی. رسیدم به howl's moving castle. نگاهش کردم. تموم که شد خشکم زده بود. با تمام وجودم دوستش داشتم.

- With all these flowers in this valley you can easily open up a flower shop.

-  so you're going away...

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Moving Pictures

Nocturnal

Snapshots

نظرات  (۷)

  • مهسا ماکارونی فر
  • Howl I feel terrible, like there's a weight on my chest.

    Young Sophie A heart's a heavy burden

    :)))

    پاسخ:
    O.M.G!!!! هدر وبلاگشو:)))
  • مهسا ماکارونی فر
  • فعلا در حد همین castleمونده، یه پولی دستم بیاد این دشت و گلزارهم جور میشه ایشالا:)
    پاسخ:
    ایشالا ایشالا:))
    سلام، من خیلی وقته اکانت گودریدز شما رو دنبال میکنم ولی نمیدونم چرا تابحال به اینجا برنخورده بودم :)
    خوشحال شدم خلاصه :))
    پاسخ:
    سلام سلام:)) 
    خیلی خیلی خوش اومدی. اسمت توی گودریدز چیه:-؟
    Midnight*blue
    فک کنم توی لیست فرندزها باشم D:
    پاسخ:
    دیدمت^_^
    وبلاگت رو هم چه خوب شد گذاشتی برام:)
    اینو ببین خاطرات کودکیت بیادت بیان :)) 
    https://youtu.be/n9UgUdyMRAk
    پاسخ:
    Barbie girlش خوب بود. اما این دختره رو که اولین بار اجراش رو تو یوروویژن دیدم واقعا نتونستم تحملش کنم:-/
    اره تو یوتیوب اینو اورد نگاه کردم بعد بقیه ی ویدئوهاش رو نتونستم منم :))
    پاسخ:
    اونی که تو یوروویژن خونده بود رو نگاه کن. کلا نابود میشی بعد از دیدنش:-|

    از خوشگل ترین انیمه ها بود^_^    your name رو دیدی؟ 

    پاسخ:
    نه نه ندیدمش:جیییغ!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">