Rhapsody

!Just a bunch of Losers

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵ ب.ظ

    "you know what a loser is?

    a real loser is somebody that's so afraid of not winning, they don't even try."


یه جایی تو Little miss sunshine، پدربزرگ می‌گه یه Loser کسیه که برای رسیدن تلاش نکنه. یه تعریف دیگه‌اش می‌تونه انسان رقت‌انگیزی باشه که مستاصلانه تلاش می‌کنه. 

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

Bleak

Moving Pictures

نظرات  (۲)

چقدر من این فیلمو دوست دارم.هیچوقت برام تکراری نیست.
پاسخ:
خیلی فیلم دوست داشتنی ایه!

آخ پس با این اوصاف  من یک بازنده به تمام معنا هستم =(  

سعی دارم برنده بشم.

پاسخ:
سعی کردن که خوبه! بیشتر منظورم گیر سه پیچ دادن به یه موضوعی که می دونی اشتباهه یا واسه تو ساخته نشده بود اینجا. نمی دونم فیلم رو دیدی یا نه ولی یه چیزی تو مایه های پدر توی داستان و یا میشه گفت تقریبا کل اعضای خانواده!
امیدوارم موفق باشی^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">