Rhapsody

Memories of an old life

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ
دوم راهنمایی بودم. دوست صمیمی ام اون موقع ها میم بود. نامه داده بودن بهمون که زود تر تعطیل می شیم. 11 رسیدم خونه. سیم دایل آپ رو وصل کردم به پریز تلفن. وصل شدم به اینترنت. یادم نمیاد چه طور ولی رسیدم به فروم Tokio Hotel. تِرَک Ready, Set, Go رو دانلود کردم. بیست و دو دقیقه ی تمام طول کشید. کارم که تموم شد سیم دایل آپ رو جمع کردم. میم زنگ زد. پرسید چرا تلفن اشغال بوده. گفتم آهنگ دانلود کردم. پشت تلفن با هم آهنگ گوش دادیم. اولین آهنگی که در تمام طول عمرم دانلود کرده بودم...
  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Nocturnal

Snapshots

نظرات  (۲)

واییی یادش بخیر چقد تلفنو اشغال می‌کردیم برا یه دانلود، یا فروم‌گردی، یا پست گذاشتن... :)
پاسخ:
اینترنت زغالی:دی
من با همون سرعت کالکشن عکس های هری پاتری جمع کرده بودم. 400 و خرده ای تا عکس که دانلود هر کدوم حداقل 4 دقیقه طول می کشید!
من یه سایتی پیدا کرده بودم که آهنگای با کیفیت کم مثلا 64 می‌ذاشت چون اگر آهنگی بالای یه مگ بود دانلودش قرنها طول می‌کشید... بعد آهنگای الابینا و ریکی مارتین و عکساشو دانلود کرده بودم... بعد می‌بردم با عمه کوچیکه‌م که سه سال ازم بزرگتره گوش می‌دادیم و نگاه می‌کردیم.. هنوزم بعضی از اون آهنگارو دارم.. چجوری گوششون می‌دادم؟ بیشتر صدای خرخر ه تا آهنگ :/ :)) ولی چقدر با همونا حال می‌کردم.. 
چند وقت پیش یه آلبوم کیفیت فلک دانلود کردم که هر ترک‌ش 30 مگ بود.. یاد اون دوران افتادم 
پاسخ:
واقعا آدم های صبوری بودیم اون موقع! حتی وقتی اولین بار ای دی اس ال هم اومد سرعت وحشتناک کم بود. من اولین چیزی که با ای دی اس ال دانلود کردم آلبوم جاجمنت آناتما بود. فایل زیپش رمز داشت و من هر کاری می کردم نمی تونستم سایتی که ازش دانلود کرده بودم رو پیدا کنم. این شد که دوباره دانلودش کردم. هر آلبوم با اون ای دی اس ال های 128 کیلوبیتی بیست دقیقه تا نیم ساعت طول می کشید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">