Rhapsody

?Is this your house

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ
یه بار خواب یه خونه رو دیدم تو دامنه ی کوه و رو به دشت. خوشبخت ترین آدم دنیا بودم...
  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۱)

من وقتی خواب می‌بینم پادشاهِ یه شهرِ فانتزی توی یه دنیای ناشناخته هستم و بعد توی مرزِ دو جهان میمیرم و می‌بینم یه عزاداریِ باشکوه و عجیب برام می‌گیرن و بعد توی زمان سفر می‌کنم و بعد دوباره زنده می‌شم و برمی‌گردم به اون شهر و خیانتکارها به خانوادۀ سلطنتی رو می‌کشم خیلی احساس خوشبختی می‌کنم. :)
پاسخ:
من خواب های این مدلی زیاد داشتم. تو وبلاگ قبلیم یه پست رفته بودم راجع به خواب هایی که دیده ام. این روز ها اما ذهنم باز نیست. کلی درگیرم و دلم به احساس خوابی که صد سال پیش دیدم گرمه:)
خوابتون من رو یاد دارن شان می اندازه و اون پنجره هایی که مرز دو دنیا بودن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">