Rhapsody

A time for change, take the pain away

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

مسخره ترین چیز اینه که کل تلگرام رو بالا و پایین کنی و ببینی هیچ کس نیست که باهاش حرف بزنی. نمی خوای راز های جهان آفرینش رو کشف کنی. فقط می خوای کسی باشه که بتونی باهاش حرف های معمولی بزنی اما هیچ کس رو پیدا نمی کنی.

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۶)

  • وال کوهان دار
  • بغرنج تر از اون که کسانی باشند و مفاهیم به کلمه تبدیل نشن
    پاسخ:
    گمونم این همون تنهایی میان جمعه...

  • هولدن کالفیلد
  • ا منم اینجوریم :|
    یهو هیچکسی نیست این چند وقت :|
    پاسخ:
    ای بابا:-|
    من کانال زدم خودم توش با خودم چت می کنم عین دیوونه ها. ولی خب خوبه با زوایا و خفایای وجود خودم آشنا می شم:-|
    از این مدل کانالا منم دارم :))))))))))) خیلی خوبه . 
    من در چنین مواقعی واقعا سعی میکنم توقع نداشته باشم از بقیه ولی واقعا من مهم صحبت میخواممم گاهی :(
    پاسخ:
    آره کانال خیلی خوبه^_^
    من کلا کم حرفم! حوصله ی زیاد حرف زدن رو ندارم ولی خب آدم گاهی دلش می خواد یه کم حرف بزنه همینطوری!

    وای! منم یه سالی می‌شه که یه کانال زدم فقط خودمم توش و خیلی راحتم با خودم! :))
    پاسخ:
    آره خیلی خوبه:))))) منم بعد از بستن اون یکی وبلاگم کانال زدم!
    اولا سعی می کردم با یکی دو تا از دوستای نزدیکم این احتیاج رو برطرف کنم. واقعا نشده تا حالا! یعنی می دونی... حرفت اونجوری برداشت نمیشه که میخوای. هر کی ممکنه مدل خاص خودش ازش یه برداشت و گاهی قضاوت متفاوتی داشته باشه.

    البته راه حلمو تو مامان پیدا کردم من. شاید همه چیزو نشه بهش گفت، اما حداقل مطمئنی قاضی نمیشه برات :)
    پاسخ:
    می دونی چیه؟ من اون موقع نمی خواستم حرف های عمیق فلسفی بزنم. می خواستم فقط با یه کسی یه کم صحبت کنم ولو درباره ی اخبار زرد سلبریتی ها. ولی هرپی که می گشتم کسی رو پیدا نمی کردم.

    با حرفت درباره ی مادر ها و به طور کلی خانواده موافقم. ایشالا که همیشه سلامت باشن:)
    والا منم زیاد حرفای عمیق فلسفی نمیزنم با مامان :دی منظورم همین روزمرگی ها و موضوعای پیش افتاده یا به قول خودت گفتگوهای زرد بود!

    ایشالا. مال شما هم :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">