Rhapsody

Drops of silence

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

تنها باری که گریه کردم و از گریه کردنم حرصم گرفته بود اول دبیرستان بودم. داشتم به وراجی های یه نفر گوش می دادم که الان اسمش یادم نیست ولی قیافه اش از ذهنم پاک نمیشه. می دونستم که حرفاش منطقی نیست ولی احتیاج داشتم به دلیلی قوی تر از منطق یه دختر 15 ساله که فکراش درست بودن اما سنش باعث میشد احساس کنه به چیزی بزرگتر احتیاج داره. گریه می کردم و از خودم حرصم گرفته بود که چرا نمی تونم جوابش رو بدم. از اون موقع با هیچ کس بحث نکردم. فقط تلاش کردم تکلیفم رو با خودم روشن کنم که دیگه گریه ام نگیره...

ای کاش زنگ های فیزیکمون دوهزار ساعت طول می کشیدن. 

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۳)

بحث کردن و گفتن نظراتمون و شنیدن نظر بقیه تقریبا همیشه باعث پی بردن به اشتباه، یا یقین بیشتر به فرضیه های فعلیمون میشه. اینکه فکر کنیم چیزایی رو نمیدونیم و باید بیشتر یاد بگیریم و اطلاعمون کمه خیلی خوبه، اما نباید باعث بشه صحبت نکنیم و نظرمون رو نگیم. اتفاقا با بیان نظرات فعلیمون اون چیزایی که بلد نیستیم رو یاد میگیریم
پاسخ:
اولین مورد برای بحث کردن اینه که قابلیت بحث کردن رو داشته باشه...وگرنه بحث فایده ای نداره
  • خانه سلامتی
  • معلم بوده؟؟خخ امون از معلما 
    پاسخ:
    نه معلم نبود. 
    منم زیاد قول دادم به خودم که این مواقع احساسات بهم غلبه نکنه. ولی گاها موقع عمل کم میارم :(
    پاسخ:
    به خاطر اینه که حرصمون درمیاد! اگه صرفا عصبانی باشیم فکر نمی کنم تینطور عکس العمل نشون بدیم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">