Rhapsody

Music is reflection of self

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ

تبقى انت هاجرنی

وانت الی ظالمنی

فاکرنی هترجاک

أنا قلتها کلمة

وکل شیء قسمة

ودی قسمتی ویّاک


Yasmine Hamdan-La Mouch

English Translation

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

نظرات  (۴)

قشنگه؟ینی میگی دانلودش کنم؟🤔
پاسخ:
آره خیلی قشنگه. دانلود کن^_^
این و توی اون فیلمه گذاشته بوده بودن:)) وای خیلی قشنگه من خیلی دوسش دارم 
پاسخ:
کدوم فیلمه:-؟
بگو ببینمش!!!
خونه جدید مبارکا :دییی

از این دختره یه چیزی گوش داده بودم قبلا که دوسش داشتم. حالا شاید خودت داده بودی نمیدونم. Hal بود اسمش الان نگاه کردم.

قضیه عنوان وبلاگت چیه؟ اسم فیلمه؟
پاسخ:
مرسی^____^
آره اون آهنگش هم خیلی خوبه=) من بیروت رو هم ازش خیلی دوست دارم. فضاش خیلی تاثیر گذاره. 

الان فهمیدم که اسم فیلمم هست. من ندیدم اون فیلم رو. در کل این جوری معنی میده که مثلا می خوای یه کاری انجام بدی و از آسمون سنگم بباره هرجوری که شده انجامش می دی. 
امسال یه سری کارا هستن که باید انجامشون بدم و come hell or high water باید انجام بشن^_^ دعا کن که بشن:)
اسمشو نمیدونم من فقط یه تیکه از کلیپ فیلمو دیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">