Rhapsody

Time

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ب.ظ


راسموس آلبوم داده. اسکیلت هم پارسال آلبوم داده. رد هم دو سال قبل. من خبر نداشتم. از هیچ کدوم از اینا. اتفاقی رسیدم به آلبوم راسموس و بعد از اون یهویی سر و کله ی تمام بند هایی که نوجوونیم دوستشون داشتم از گوشه و کنار اینترنت پیدا شد. لوری رو که تو موزیک ویدیوی جدیدشون دیدم دقیقا همون حسی رو پیدا کردم که بعد از دو سه سال گوش ندادن به آهنگ های وستلایف موقع دیدن موزیک ویدیوی what about now داشتم. من هنوز خیلی جوونم که بخوام به پیر شدن و گذر زمان و اینجور چیز ها فکر بکنم. ولی وقتی سلبریتی های مورد علاقه ام پیر می شن یا مثل آلن ریکمن و چستر شروع می کنن به مردن، ناخودآگاه یاد گذر زمان و پیر شدن می افتم. 

+آلبوم راسموس یه جوری بود! زیادی الکترونیک بود و دریغ از یه چیکه خلاقیت تو آلبوم ها و آهنگ های اسکیلت! از شونصد سال پیش همه شون مثل همه دیگه ان! فعلا آلبوم های Amber Run و Kodaline رو دانلود کردم ببینم بقیه ی آهنگ هاشون هم به خوبی اون چند تا آهنگی که ازشون گوش دادم هست یا نه! آلبوم Dodie رو هم دانلود کردم.

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">