Rhapsody

اردیبهشت 3

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ق.ظ

امروز سر کلاس به ساعت نگاه می کردم و دلم می خواست کلاس زودتر تمام شود. چیز جدیدی به دانسته هایم اضافه نمی شد و ماندن در کلاس و انتظار برای پایان ان کلافه ام کرده بود. 

به یکباره به یک جور epiphany رسیدم. می خواستم کلاس زودتر تمام شود و خواسته ام معادل بود با فرا رسیدن زودتر پایان زندگیم. کاغذ هایم را جمع کردم و کیفم را بستم و از کلاس بیرون زدم. انتظار برای زودتر تمام شدن زندگیم در حالیکه به اسلاید های استاد خیره شده بودم کار نفرت انگیزی در نظرم آمد. 

از بلاتکلیفی متنفرم. از همیشه پلن بی داشتن هم. دلم می خواهد مصمم باشم. آنقدر مطمئن که خم به ابرو نیاورم. اما نمی شود. شک همیشه پا به پای عقل راه می رود.

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

All that I'm living for

Invisible city

Nocturnal

Snapshots

نظرات  (۴)

اگه قرار بود به محض تموم شدن کلاس بمیری، حاضر بودی تا ابد اون کلاس ادامه پیدا کنه؟
پاسخ:
نه. ترجیح می دم بمیرم. چون اون فقط زنده موندن می شه نه زندگی کردن. 
به علاوه موندن تو یه موقعیت بی هیچ راه فراری می تونه یکی از عذاب های جهنم باشه از بس که طاقت فرساست!!!
+ سوالت رو دوست داشتم:)
پس بذار یه جور دیگه بپرسم. ابد خیلی مناسب نبود. تا کی حاضری به این زنده بودن ادامه بدی؟
چون میدونی مثلا میشه تو گوشی پی‌دی‌اف یه کتابو دانلود کرد خوند و عذاب جهنم رو ملایم کرد :))
پاسخ:
ببین دارم جواب کامنتت رو از همون کلاس می نویسم بلکه عذابه ذره ای کم تر بشه(که نمیشه!!) 
همین الان که کلا دیگه نیم ساعت بیشتر هم نمی تونم تحمل کنم! نمی تونم زمان دقیقی بهت بگم ولی مطمینم که زمان طولانی ای نخواهد شد. هر چه قدر هم بتونم کتاب بخونم و موسیقی گوش بدم. چون این جور زنده بودن، زندگی کردن نیست!
پس پاشو بیا بیرون خودت بعداً از کتاب بخون یا از اینترنت یادش بگیر (اگه میشه. درسای رشته‌ی منو میشه آخه)
خلاصه که زندگیت رو بعد از نوشتن این پست بازم سر اون کلاس حروم نکن
پاسخ:
دقیقا همین کار رو دارم می کنم. فقط صبر می کنم یه کم که حضورم رو بزنم و بعد می رم!
بیقراری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">