Rhapsody

Ready o fall

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ
تو برزخ عجیبی گیر افتاده ام درباره ی روابطم با آدم ها. حس می کنم به اندازه ی کافی تاثیر گذار نبوده ام تو زندگیم و هیچ اهمیتی نمی دم اگه کسی الان بگه حرف و نظر دیگران برای آدم نباید ارزش داشته باشه. چون مهمه. برای یه آدم معمولی روابطش با دیگران مهمه. و من به جایی رسیده ام که فکر می کنم اگه همین الان بمیرم زندگی هیچ کس تغییری نمی کنه. روی هیچ کس تاثیری نذاشته ام و این آزارم می ده. 

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

Bleak

E

Nocturnal

نظرات  (۲)

سلام. ^^ 
اگه تو حساب بانکیت کلی پول داری این پیجو ببین. 😀
https://instagram.com/le_petit_prince_iran?utm_source=ig_profile_share&igshid=n40b6mze5hid
پاسخ:
یه کوله پشتی بود که روش عکس "گمانم شازده کوچولو برای فرارش از مهاجرت پرنده های وحشی استفاده کرد" رو داشت. اون رو می خوام!!!

+حیف که تو حسابم اون قدر ها پول ندارم:-|
++ یکی دیگه هم بود که روش ریشه کن کردن بائوباب ها بود. اونم خیلی قشنگ بود3>
من رفتم یه تقویم 98 خریدم دونا دفتر و اون کارتا شدن 105 تومن :))) تا دو روز افسرده بودم.
ولی تقویمش خیلی خوشکل بود :( رفتی انقلاب حتما بگیرش. 10 تومن بود فکر کنم. 
این پیج رو ببین 
https://www.instagram.com/p/BrM3EZrnzzW/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=zrptpej93ixn
بعد یه سری دیسکوگرافی هم داشت از خواننده ها که من نمیدونستم دیسکوگرافی چیه :))

پاسخ:
خب 10 تومن قیمت معقولیه! تقویم هاش هم جمع وجور و قشنگ بودن. برای داشتن توی کیف خوب بودن! دوشنبه شاید یه سر برم انقلاب یه سر هم می زنم ببینم چی می خرم.
دیسکوگرافی می شه گفت تمام کار های خواننده هاست:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">