Rhapsody

هزار سال پیش گفته بودم رفتن گواردیولا رو باور نکرده ام. یا مرگ تیتو رو. از اون موقع ده قرن گذشته و زندگیم صد برابر عوض شده. خودم عوض شدم. آدمای دوروبرم عوض شدن. یکی از دوستام رو از دست دادم. آهنگای MP3 پلیرم رو پاک کردم. خواننده های جدیدی پیدا کردم و کتاب های جدیدی. شروع کردم به فیلم دیدن و مجبور شده ام هر روز از مترو استفاده کنم. بارسلونا 5 به 1 الکلاسیکوی امشب رو برده و من هنوز نمی تونم رفتن گواردیولا رو باور کنم. یا مرگ تیتو رو. هنوز هم که هنوزه یه چیزی سر جای خودش نیست. نمی دونم چی.

  • ‎‎‎‎‎‎ ‎‎

نظرات  (۱)

بویان :))
بویان برای من همیشه یه تعویض طلایی دقیقه هشتاد به بعد بود که میومد تو زمین و یه گل میزد منو تو گیم نت میبرد بالا
رفتن گواردیولا مرگ تیتو فکر کنم آینده همیشه مارو بهت زده میکنه.
پاسخ:
بویان تقریبا تو همه ی بازی های واقعیش هم همین طور بازی می کرد. تعویضی دقیقه 80. با اینکه پدرو بازیکن خوبی بود اما فکر می کنم بویان یه جورایی قربانی توجه بیشتر گواردیولا به پدرو شد. گرچه قربانی هم یه کم کلمه ی بزرگیه برای این وضعیت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">